კომპანიის საქმიანობა

Coral Travel-ი გთავაზობთ საუკეთესო კურორტებსა და სასტუმროებს 30-ზე მეტ ქვეყანაში - ესპანეთი, საბერძნეთი, თურქეთი, ტაილანდი, ტუნისი, ბულგარეთი, კვიპროსი, იტალია, ხორვატია, მონტენეგრო, ისრაელი, მაროკო, არაბთა გაერთიანებული საამიროები, ჩინეთი, ინდოეთი, მავრიკის რესპუბლიკა, ტანზანია, დომენიკელთა რესპუბლიკა, ინდონეზია, მალდივის რესპუბლიკა, ვიეტნამი, სეიშელის კუნძულები, შრი-ლანკა, სინგაპური, მექსიკა, კამბოჯა, იორდანია, ანდორა, ავსტრია, აზერბაიჯანი, ბელარუსი, საქართველო, კუბა.

მუდმივად ვმუშაობთ ახალ მიმართულებებზე. ტურ-ოპერატორი გეგმავს და ახორციელებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ ტურებს FIT, საკუთარი ჩარტერული და რეგულარული რეისების  ბაზაზე.  ავითარებს კონგრეს, სპორტულ და სხვა ტიპის ტურიზმს, ასევე აქტიურად ყიდის ავიაბილეთებსა და სასტუმროებს ონლაინ რეჟიმში. 

ავია პროგრამები ჩარტერული და რეგულარული რეისების მეშვეობით 53-ზე მეტ ქალაქში ხორციელდება. 

კომპანიაში ხარისხის მართვის სისტემებსა და ადამიანურ რესურსებს უდიდეს ყურადღებას აქცევენ. Coral Travel-ი ტურისტულ ბაზარზე პოზიციონირებს როგორც სანდო და ხარისხიანი ბრენდი, რაც განსაკუთრებულ პასუხისმგებლობას აკისრებს კომპანიას და დიდი სტიმულია მისი განვითარებისა და სრულყოფისთვის.

მიზნები და მისია

Coral Travel-ის მისია მაქსიმალურად ცივილური ბაზრის შექმნაში მდგომარეობს, სადაც შემდეგი რგოლის მიხედვით მიმდინარე ურთიერთობა: მომხმარებელი - ტურისტული სააგენტო - ტურ-ოპერატორი და რომელიც ურთიერთნდობასა და პატივისცემაზეა დაფუძნებული. კომპანიის საბოლოო მისია კი იმაში მდგომარეობს, რომ შექმნას ქვეყანაში არსებული ყველა კატეგორიის დამსვენებლისთვის ხელმისაწვდომი პროდუქტი.

კომპანიის Coral Travel ძირითად მიზანს ეფექტურობის გაზრდა და ბაზარზე მისი კონკურენტუნარიანობა წარმოადგენს, რისი მიღწევაც ოთხი მიმართულებით მიზანმიმართულ მუშაობას მოითხოვს.

  • ბაზრის მოლოდინის მართვა, ლოიალურობის გაძლიერების მეშვეობით კომპანიის პროდუქტის მიმართ და ეფექტური ღონისძიებები, სამომავლოდ ბრენდის ცნობადობის გაზრდის მიზნით;
  • კომპანიის საქმიანობის მაჩვენებლის ზრდა, გაყიდვების მაღალი მაჩვენებლის და პროდუქტის დიფერენცირების ხარჯზე. მიმდინარე ვითარების მუდმივი მონიტორინგი და გეგმების ოპერატიული კორექტირება;
  • კომპანიის მართვის ხარისხის ამაღლება ეფექტური დაგეგმარების მეშვეობით და საქმიანობისგან მიღებული შედეგის პროგნოზის მაღალი სიზუსტე;
  • მაღალი სტანდარტის შესაბამისი მუშაობის პროცესი, ინოვაციების დანერგვა, რომლის გარეშე წინსვლა შეუძლებელია.

Coral Travel - ის სამომავლო გეგმაშია: ბაზრის წილის ზრდა, ბიზნესის გაფართოვება ხარისხის გაუმჯობესების მეშვეობით, ახალი მიმართულებების განვითარება და მომსახურების ასორტიმენტის ზრდა.

განვითარების პერსპექტივები

კომპანიის სპეციალისტები გულმოდგინედ შეისწავლიან და ამზადებენ პროგნოზს ბაზარზე არსებული მოთხოვნისა და სამომავლო განვითარების შესახებ. მუშაობის პროცესი იგეგმება მიღებული მონაცემების მიხედვით იმისთვის, რომ გაყიდვის მოცულობა მიმართული იყოს საჭირო მიმართულებით. გრძელვადიანი და უახლოესი 3, 5, 10 წლის გეგმები მუდმივად ახლდება და ივსება ანალიზის, მსოფლიო ტურიზმის ბაზარზე არსებული და საერთაშორისო  ტენდენციების მიხედვით.

კომპანია მრავალპროფილური ტურ-ოპერატორია და გთავაზობთ: დასვენებას 30-ზე მეტ ქვეყანაში, უმეტესად მასობრივი დატვირთვის ასევე ეგზოტიკური, საექსკურსიო და სხვა. ასევე საქმიანი, კორპორატიული, სპორტული და თემატური ღონისძიებების ორგანიზებას.

პროდუქტის ხარისხი

კომპანიას პროდუქტის ხარისხის მიმართ აქვს კომპლექსური მიდგომა. ეს ნიშნავს ხარისხს ყველაფერში, პროდუქტის ყველა კომპონენტიდან პერსონალის პროფესიონალიზმამდე. სწორედ ამის წყალობით Coral Travel-ის სავიზიტო ბარათად მომსახურების მაღალი ხარისხი მიიჩნევა. 

ტურისტული პროდუქტის ყველა შემადგენელ ეტაპზე მისი ფორმულირების, მიწოდებისა თუ რეალიზაციისას ხორციელდება ხარისხის  ყოველმხრივი კონტროლი, Coral Travel მუშაობს ISO 9001 სტანდარტებით.

Coral Travel-ის მუდმივ პარტნიორებს შორის არიან: 22 ათასზე მეტი ტურისტული სააგენტო, 40 ავიაკომპანია და 5 ათასზე მეტი სასტუმრო.

პარტნიორებთან ურთიერთობა დაფუძნებულია გამჭვირვალობის და წესრიგის პრინციპზე, რომლის გარეშეც შეუძლებელია წარმატებული ბიზნესის შენება. 

ყოველ ტურისტულ სააგენტოს Coral Travel-ის პროდუქტის შეძენის შემდეგ შეუძლია დარწმუნებული იყოს, რომ მისი მომხმარებელი მიიღებს მხოლოდ ხარისხიან მომსახურებას, რომელიც დიდი ყურადღებით შემოწმებული და შერჩეულია Coral Travel-ის  ექსპერტების მიერ. სწორედ ამიტომ პროდუქტი, რომელსაც ჩვენ ვთავაზობთ Coral Travel-ის ბრენდის ქვეშ, მომხმარებლისთვის სანდო და ხარისხიანია.

სოციალური პასუხისმგებლობა

კომპანია ცდილობს ხელი შეუწყოს ტურიზმის ინდუსტრიის პრესტიჟის გაზრდას, სამართლიან კონკურენციასა და ბაზრის მონაწილეთა შორის ცივილურ ურთიერთობას. ამ მიზანზე საუბრისას Coral Travel-ის ხელმძღვანელობას ესმის, რომ ეს შეუძლებელია სახელმწიფოს ეკონომიკური განვითარების გარეშე. 

ღირებულებები და პრინციპები

- აბსოლუტური გამჭვირვალობა და პატივისცემა იმ ქვეყნის წესების და ტრადიციების მიმართ, სადაც კომპანია საქმიანობს. 

- კომპანიის თანამშრომლები - თანამშრომელი ეს არა მხოლოდ განუყოფელი და უმნიშვნელოვანესი ნაწილია ბიზნეს-პროცესის, არამედ Coral Travel - ის დიდი, მეგობრული ოჯახის წევრი. 

- პარტნიორებთან ურთიერთობა გათვლილია გრძელვადიან და ორივე მხარისთვის მომგებიან თანამშრომლობაზე. სწორედ ამიტომ ყველა პარტნიორი კომპანიის მეგობარია. 

- ბაზარზე არსებული კონკურენცია Coral Travel-ისთვის განვითარების ბუნებრივი სტიმულია. 

- Coral Travel- ში პატივს ცემენ პარტნიორებისა და კონკურენტების აზრს, მიუკერძოებლად ისმენენ კრიტიკას და ყოველთვის მზად არიან ღია  თამშრომლობისთვის. 

- ქვეყანაში საქველმოქმედო და სოციალური ღონისძიებები კომპანიის ვალდებულებაა.

- კომპანია ისწრაფვის იმისკენ, რომ ყოველი ტურისტი იყოს კმაყოფილი Coral Travel-ის მიერ ორგანიზებული დასვენებით.

- Coral Travel-ი ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს მთელ მსოფლიოში ტურისტული სამომხმარებლო ბაზრის განვითარების პროცესში. გვესმის რა, რომ კომპანიის წარმატებული განვითარება შესაძლებელია მხოლოდ ტურისტული ინდუსტრიის წინსვლის შედეგად.